toast - brieost & salami..

God morgon alla glada!
Igår kom jag till anna vid sex & blev bjuden på en drink för att sedan gå ner till kelly och fira att hon blivit gammal. =) & jag firade även HIFs seger.

Jag & anna gick loco på kellys vardagsrumsgolv vääääldigt tidigt på kvällsingen & så viskar jag till anna "jag vill upp på puffen och dansa, men klockan e fan bara tjugo över åtta"!
Full som en kastrull gick jag till mogwai för att möta upp daniel och jimmy, drack en drink där..
Sen skulle vi till utposten, träffade på lite stört folk där och movade vidare till lila.
Klockan kvart i tre satte vi oss i taxin & åkte hem =) En riktigt trevlig & snurrig kväll. Precis så som en lördagkväll ska vara!

Kom på en sak innan som jag gjorde igår, ist för att skriva min namnteckning på kvittot ritade jag hänga gubben?! hahahahaha palla hålla på med sånt liksom..

Snart ska jag åka hem till bästabebyanna & senare blir det lilla menyn på mcdonalds!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback