bebyiphone..

Saknar min beby så jäääävla mycket, kan förfan inte skicka sms på sonyericsson längre..
Känner mig naken rädd exposed utan min iphone! Helt sjukt hur mkt den förändrar ens liv, haha! Nu märker man verkligen hur mycket den spelar roll!!!!!!! Fattar ni? bra!

Idag börjar jag min engelska b kurs & det känns GÖTT.
Ska skriva en liten beskrivning om mig själv, vilket inte är så svårt ;) Ska även svara på sex frågor.. Frågade ploppe om hjälp men han "hörde inte mig" så han var inte till ngn hjälp. Saken var den att jag bara ville ha mina svar bekräftade innan jag skickade in svaren. Ville vara SÄKER på att jag hade rätt. men icke.. Jag får väl hoppas på det bästa. Imorgon måste jag hämta ut minn eng bok också, kanske hade varit bra? haha seriöst.

En sjuk grej. Att man alltid mår kasst på morgonen/kvällen men "bra" på dagen när man är sjuk? Jag fattar inte. Jag har knappt hostat ngt nu idag, men nu ska jag hosta så mycket så jag ska vara rädd att hela magsäcken ska följa med upp FYFAN! jaa, fyfan vad det är synd om mig & fyfan vad jag ska tjata MEN SÅ E DE!

Nu ska jag följa mina vänner i bb hah.
GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback