fredagen den trettonde..


Måste börja med att berätta att det är väldigt synd om min vän michelle just nu haha!
Hon märkte att hon hade glömt sina nycklar i morse så nu sitter hon utanför hennes & mattes bostad helt förtvivlad aaaaw! Pricken över iet är väl ändå att när hon försöker ringa mattes mobil så står där " numret är ej i bruk" tycker synd om dig michelle ;) men det är lite roligt ändå :) hihii

Sitter här på min sängkant och funderar på att slänga mig på rygg och sluta ögonen i ngn minut :)
Annars får jag bara höra Ploppes gnäll sen om att jag somnar så tidigt ;p

Efter jobbet idag gick jag in och hämtade ut min och lindas biljett till mff-HIF den 24 maj, kommer bli AS NAAAJS!

Nu ska jag öppna mitt fönster lägga mig ner & sola medans jag vilar i en halvtimme I LOVE stora fönster! Hoppas molnen flyr landet & vi har sol hela helgen (fast jag vet att det inte ska bli så).

HAADÅÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback