Morsdag <3..

Fuck vad sjuk jag är..
Snoret rinner och slemmet hostas upp! ;O ÖÖÖH riktigt hemskt, jag hatar att må så här.

CL finalen igår, barca nya mästare och jag kan väl säga att jag är nöjd :)
Vi hade bord på Helsing för 15 personer & när vi kommer dit möts vi av världens snålaste lilla soffplätt ..  
Det var bara att trycka ihopa sig, resterande fick dra in stolar och shit.
Jag & My drack drinkar och flamsade, även fast jag mådde bajs!
Efter matchen drog my och vi andra gick till mogwai, jag handlade en cider som jag tog två klunkar av. Jag, Daniel & Hallberg bestämde oss där efter för att runda av kvällen med en kebab.
Johan & Daniel käkade kebabtllrik medans jag satt och snöt mig bredvid. mahah
Sen blev det sängen så jag kunde få sova bort lite av min feber. 

Åkte hem till mormor runt elva tiden i morse så hon fick färgat utväxten :) käkade en chokladmuffins och snackade skit <3
Väl hemma vid ett vilade jag lite, sen var det bara att hoppa in i bilen och ut till hittarp. Nicole spelade match & vann den med 4-1 :)

Nu sitter jag här i min säng och väntar på lite mat. Sen ska jag mysa med min familj, allra mest med mor min <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback