helgen..

Jag gick och jobbade i fredags vilket var givande men sjukt jobbigt :P
På kvällen gick jag erik madde och henke på bio och såg BATMAAAAAAAAN äntligen?!? vet inte hur länge jag har väntat jag var sååå exalterad MEN så händer det som alltid händer när jag har jobbat sen bio på kvällen, JAG SOMNAR! tog nog inte ens 20 minuter sen satt jag där och snarkade mig igenom hela :( Så om ngn av er inte har sett den e jag på ;)

Jobbade lördag, goa pengar tiden gick fort osv. Sen kom mamma och hämtade mig och jag fick världens godaste och efterlängtade frulle bulle :D Sen var det barnpassning på schemat. Tur jag hade erik med mig så jag kunde slumra en kvart till pippi på de sju haven. Jessica körde oss till dalhem och där var det SYYYPPPEE och fullast vinner. JAG TROR JAG VANN i vanlig ordning. Spelade trodde du ja vilket var trevligt blandat med massa skrik från min och erres sida hahahh. Jajajajajajajaaaaa såå dålig förlorare, jag då!

Tänker på er och beklagar sorgen innerligt <3 Vila i frid Gabriel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback