kräftskiva :D..

Det var roligt igår, riktigt kul! Vi var på plats hos Catrin på adolfsberg halv sju en timme efter utsatt tid, men både jag och babe hade jobbat och fint folk kommer sist :) Vi drack cider i määägder käkade kräftor erik svansen och jag klorna :D och lite chili con carne. Sen efter mat och massa snapsande var det dax för brännboll. Lagen delades upp & spelet började. Jag och erik kom i samma lag så det var ju tur xD ! Inför sista slaget står det 62-61 till Joppes lag(?) tror namnet var så. Erik var tvungen att slå in alla oss som var ute vilket var 3 st plus han själv och det gjorde han så vi vaaaaaaaannn hahaha.

Vi drog oss tillbaka för efterrätt och mer alkohol! Vi gick på rödvinet och jag hade 4 fans också såå söta :D fyra små tjejer som kom hela tiden "Natalie Natalie Natalie Natalie!" Jag visade mina gymnastiska skills och alla stod och gapade och bara "waaaaaooow" så gulliga. Så idag vill nog alla börja på gymnastik ;D Festen dog lite när en tråkiga torr jävla granne hade ringt polisen för att det var för högt ljud???? skämtar dem eller. kl 23 och polisen hittade inte ens till oss.. Dem skämdes tillochmed att säga till att vi var tvugna att däpma oss. De sa i stil med "Sitt ni kvar i tältet om ni vill, det stör inte" så det gjorde vi. Runt tolv drog alla sig inåt i lägenheten. Tror jag och erik var hemma halv ett! skönt med tidig hemgång och det var jävligt välbehövligt.

Nu har jag snart städat hela lägenheten, elin ringde nyss och hojta ngt om stranden och jag ska gå och handla bullar till frulle. Måste bara säga att jag har världens bästa pojkvän :D <3 PUSS!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback