Sov gärna bort allt??..

Vaknade för en halvtimme sedan och upptäcker att jag missat mer än halva matchen??? Herregud, hur fan kunde jag somna mitt under en fotbollsmatch? Aja gjort är gjort och nu ligger jag här och är piggare än vanligt vid den här tiden..

Var hos naprapaten idag med min rygg han klämde massera och kikade på mig och vi beställde faktiskt inte någon ny tid, jag har gjort mina övningar på gymmet och det har gett resultat. Skööönt :) skulle ju träffat Madde idag, men hon var för lat för att gå upp för backen och jag hann inte till henne på plantan så vi tar det en annan dag :) My kom hit och vi traska ut i solskenet. Geocaching och vi HITTADE DEN, den där svåra jag snacka om igår! Jag var 100% säker på att den skulle vara på en skylt ngnstans men när My står och lyfter mig så jag kan se upp på skylten cyklar en kille förbi och skriker "den är bakom elskåpet" min första tanke var, var i helvete då har ju kollat fem hundra ggr där, men där var den :D

Gick vägar vi aldrig gått innan, skit kul med upptäcktsfärd och skattjakt, blev iaf en till sen den tredje gav vi upp :p . Blev tacosallad till middag och ingen simning men det tar jag igen imorgon, var helt slut efter jobb jävla ELLE!! Nu ska jag försöka sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback