Vilken fredag!..

Kl 06.45 var min skjuts på plats och vi drog till jobb, inom Statoil och handla cigg.. På jobb satt vi ner hela dagen och packade mascara riktigt skönt :) kl 14.45 kom Madde och hämtade mig och vi drog till Coop handlade goooooodis AS BILLIGT plus lite annat till mig och Erik. Vi ska bo på Råå denna helgen för mamma och de är på öland :)

Madde försökte parkera på stigs plats men det gick inte för sig så hennes bror fick fixa det, hon skulle på middag där sen på kvällen. När Erik kom hem från jobb drog vi ut på en runda med balle sen var det tänkt att vi skulle laga mat osv men vi somnade erre vaknade 21.30 och jag en timme senare :p tig ut balle igen och sen korkade vi upp vinet. Så mysigt det blev ändå två flaskor plus lite cider och nu ligger vi här i sängen och kollar tv. Mycket eld idag, vi var nere och släckte en brasa inne på gården för typ en och en halv timme sedan jävla cp ungar! & innan påjobb började det brinna för ngn inte släckte ciggen, det var där jag satt men krile sa att det likväl kunde vara hans cigg så ingen tog på sig skulden :p :s



Känns konstigt att skriva nu när jag äntligen har naglar igen :) bild kommer imorgon sov gott KYSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback