Dec. 21, 2012

Still alive!

Skickade mass sms till mina vänner och familj igår innan jag skulle sova. Men det verkar som vi klarar oss från en undergång idag..
Fick sluta tidigare idag :D så jävla underbart speciellt när man ska vara ledig en massa dagar nu :) jag åkte iallafall hem och byta om och hämta
Erik sen blev det väla i tre timmar. Handla julklappar ALLTID sista minuten.. Blev inte som jag ville, att jag skulle handla dem för två månader sen. Men det visste jag redan ;) handla ett par byxor och två par shoes till mig själv också!

Kom hem från Natasha för en timme sen, vi har gjort ännu mer julgodis så nu räcker det nog till alla på julafton :) imorgon ska jag till min frisör igen för ögonbrynsfixning. Godkväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback