Dec. 29, 2012

Tjaaaa!
Har verkligen inte känt för att skriva något fast det har hänt mycket!

22/12 var jag och baby hos e&e och söp och spela spel, blev fulla som fan sen hem och la oss ;)

På lille jul fyller jerre år, så var där och firade henne käka julmat sen kom Erik och Janne och hämta mig. Jag klädde granen jävla cpljusslinga.. Men tillslut fick jag rätt på skiten. Packa in julklappar och skrev rim!

Kunde struntat i ljusslingan i granen för på julaftonsmorgon funkade den ändå inte!!!(!!). Johan och Ida kom och hämtade oss kl 09 för att dra ut på Råå och käka julfrulle. Vi kollade film och mös sen åkte Erik hem till sin familj!
Sen drog julafton igång, fan vad jag älskar det.. Sitta och sjunga till Kalle anka käka mat, blev kalkon (Ingen blev gladare än mig då jag knappt äter julmat). Sen kommer tomten och Lucas springer runt gladast i världen ❤
Baby kom till oss vid 21.30 igen sen åkte vi hem fem över elva med bussen... Segt men Erik fick bära min säck med julklappar hem :D

På juldagen bar det hem till Eriks familj för julmat sen åkte vi på linneas inflyttningsfest i Annas lgh haha festa loss och var hemma halv fem. :)

Sen har jag jobbat torsdag fredag SJUUKT JOBBIGT! Igår var Nicole här och käka tacos och snart ska jag och My iväg och handla till nyår!! Tjöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback