Första advent!

Fuck vad jag tycker allt med julen är så mysigt. Blir som ett barn. Vill ha massa jävla julklappar kolla på julkalendern baka julgodis pynta överallt u name it.

I fredags var det afterwork med jobbet, åkte ner till hampan med tom tjugo i fem sen var det hejdå huvet. Hade as kul, på hampan var det bara jag och alla män sen gick vi bort till utposten. Maten kom rätt sent så hann dricka en jävla massa innan dess. Och vi körde fullast vinner, tror alla vann om jag ska vara ärlig ;) sen var vi på Helsing the headless swan lila och sirocco en riktig helkväll och det talade kontot också om dagen efter ;D

Igår julpynta jag i vardagsrummet, mamma och stig kommer snart och ska hjälpa mig i de andra rummen då min älskling är jätte sjuk och bara sover hela tiden.. <3 Madde hade tjejkväll igår så åkte dit med humöret på topp men det försvann i samband med att jag fick min jävla magkatarr så åkte hem sen när de andra drog ut. Men det var kul så länge det vara :D puss

Mellan chefen och chefen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback