dreaming..

Inatt drömde jag flera sjuka och konstiga drömmar.. Jag drömde bland annat om att jag var i Thailand i en villa i bårslöv. Det bodde massa tigrar i huset som vaktade det jag kom dit för att hämta! Klöste mot mig och röt. Skit läskigt var det och jag blev reven massa gånger :( har ingen aning om va det var jag kom dit för att hämta och heller inte om jag lyckades få med mig det..

Sen drömde jag att vår kronprinsessa födde och att det blev en prins. När jag kommer till jobb inleder chefen morgonen med "Victoria har fött , så om svensk damtidning bestämmer sig för att trycka en extra upplaga får vi ändra om all planering och det kommer bli övertid" men tur i oturen ska dem ej trycka en till tidning denna veckan och vi ska inte jobba över wiihoo, eller? Om ni missat så blev det en prinsessa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback