fangbanger..

i wish..

Jag har nyss sett lite avsnitt av vampire diaries som jag missat när jag var i thailand.
OMG bölar i varje avsnitt minst tre ggr typ. så jävla känslig.. Helt sjukt att man kan leva sig in i ngt som "inte finns" enligt många men haha JA jag hoppas fortfarande att jag ska få en vampyr. Jag smälter var gång jag kollar på ett avsnitt av antingen VD eller true blood. Jag vet inte vad det är med vampyrer men jag tycker dem är sjuuuukt sexiga och jag faller pladask för nääästan varenda en. Jag kan knappt bärga mig tills det kommer ett nytt avsnitt, VILL SE DET NUUU.. Men den som väntar på ngt gott väntar aldrig förlänge. Jag skulle sova tidigt idag? så blev det inte. Men lär väl somna rätt snabbt efter the last episode av VD som jag har hemma..
Well, sov gott dröm sött det ska jag OMGOMG!!

think im in love... humm, yes i am!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback