getting higher than the empire sate..

thaaaaailandoo baaailandoo

anna gick nyss, vi har kollat mina bilder sedan thai. SJUK RESA :D LOVE IT just wanna go back!!!!!!!!!!!!!! Ni kommer ALDRIG förstå..

Jag tänkte bjuda på ett bildregn, men insåg snabbt att jag var för trött.
Idag slutade jag röka i brist på annat? Ja pengar HAHA
my life sucks right now, jag gillar ingenting typ. Jag hade sådan ångest när jag åkte hem från mitt älskade thailand att det var sjukt. Jag hade såklart saknat massa här hemma, men jag mår inte hundra procent bra när jag är hemma i denna kylan!
Och vilka underbara människor jag träffade i thailand och bali ?? helt sinnes. Inte ens värt att lägga ner möda för att vara i sverige. Jag tycker att så många här hemma är så jäkla stela och spända, men i thailand är allt bra!
Har iaf kommit fram till att australiensare är SJUKT jävla snälla och trevliga och jag gärna flyttar DIT. Jag känner starkt för det iaf.

Nu ska jag ta hand om min nackspärr.
SOV GOTT

rave i skogen på koh pangan, WE R YOUNG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback