naked..

Har legat i badet i ungefär 40 minuter så nu är jag nöjd. Men jag är ännu mer nöjd över att det är fredag :D det är så himla jäkla skönt! & vet ni? jag käkade isglass i plurret, allt för utomlandskänsla!

Sitter och väntar på att mamma ska komma hem från sitt handlande så jag kan få ngn hum om vad vi ska käka idag, ska nämligen snart iväg, så jag får kanske helt enkelt käka på vägen?
Ska bara mysa med michelle idag, matte och riki vad jag vet ska också vara hemma hos m&m idag, så det kommer bli ännu en underbar dag.
Sugen på alkohol, men det blir nog inte mkt av det, iaf inte idag.
BIG LOVE

tagen på nyår, har på mig min julklapp från michelle <3
fyfan vad jag böla när det gick upp för mig vad rasta hade tagit med sig för överraskning till mig.
ingen michelle, men nästan! michelle is here with you baby.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback