powernap..

roligt att jag vaknade nyss och märkte att jag sovit två och en halv timme om inte mer.
Känner mig som världens sämsta vän som inte kom och hjälpte min vän som flyttar men jag sooooov som ett barn :) haha

Måste berätta en rolig grej som hände efter jag slutat jobba, jag steg av bussen och gena över gräset i vanlig ordning när jag plötsligt känner hur sjukt jävla halt det var. Ett tu tre stod jag på huvet och mina uggs pekade rakt upp till gud. Okej, fallet kanske kändes sjukt mkt mer farligt än vad det var men ääändåå! vad slog jag  i?
JO mitt stackars stackars lilla knä som nästan precis har läkt sedan jag var i thailand... MEEEN det klarade sig från att spricka igen, men ont gjorde det!!

Sitter i min säng  helt odushad, måste verkligen in i duschen innan jag kryper ner.
Imorgon ska jag träffa michelle :)))))))))))) hon är typ bäst i världen, love u hun!

bilden tagen en sjuk kväll på phiphi, miss my paradise so fucking much.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback