blandade känslor..

torsdag morgon och jag är typ bakis(?) ska snart gå ner köpa lite coca cola och ngt att käka. Liger måste ha mat men jag vet inte vad han vill ha till middag?? jag har aldrig handlat kattmat innan, men måste typ göra det nu. Han är ju så hungrig så han snart hoppar ut genom runtan och då blir nog chloe ledsen..

FYFAN idag natt blöäööö ska mina underbara älsklingar dra till LA och jag kommer sakna dem sååå mkt. Måste skriva vars ett brev till dem, undra om dem har brevpapper på konsum? förmodligen inte..
Usch, det är jobbigt att säga hejdå till ngn man tyckker om.. men vi kommer ju ses igen, det är det som är huvudsaken. OCH vi hade en FET fest igår som jag kommer bära med mig ett tag ;) Har typ inte fattat det helt ännu. men det kommer komma när jag minst anar det. Ikväll blir det tufft och inatt ska jag vinka av älskade chloe och älskade kelly. ;S inte alls kkuuuuulll... LOVE UUUU BABES! GONNA MISS UUUUUUU SOO  FUCKING MUCH :( <3 PUSS


Massa liger inget chloe kelly,. CP dATAA..  kommer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback