Denna eviga väntan..

Äntligen gick gårdagens inlägg att publiceras!

Dagen började med att Erik ringde och väckte mig. Jag hoppade in i duschen käka ett ägg och gick en runda med balle sen tog jag bussen till sjukan. Såååå mysigt att träffa honom och såå tomt det var utan honom i natt?? Vi mös kolla solsidan och pratade. <3

Kl 15 tog jag bussen hem för att promenera med balthazar och umgås med honom ett tag :) efter det kom Johan och hämta mig så åkte vi hem till honom för att gå ut med Viggo. Sen blev det Barfota för hela slanten. Käkade skit god mat, så himla mysigt med mat i solen och att det ligger på stranden gör det hela mycket mycket mysigare och trevligare. Söndagsmys med fyra av mina favorit killar, kan det bli bättre? :D

Nu står Johan och planterar rosmarin, jag ligger och skedar med Viggo i soffan och väntar på att Erik ska ringa och säga att han har vaknat efter operationen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback