mysig helg med min fina pojkvän & fina vänner..

I fredags var vädret lite halvdant men vi bestämde oss ändå för att gå och lyssna på melissa horn i kärnaparken. Jag och erik bussade in till stan vid sex tiden, drog inom matte och michelle satt och mös på deras ballkong innan kevin kom nedanför och det var dax att kila. Vi käkade flerre med potatissallad och mös i solnedgången, fast kärnan var ivägen :) runt halv elva åkte jag och erik hem till mig tog ut balle på en promenad sedan tillbaka till stan och upp till max och amir. Kvällen avrundades hemma hos kevin i väntan på bussen.
Efter drygt 3,5 h sömn ringde klockORNA och väckte oss, men vi gick inte upp för det. När Ida ringde och sa hon var utanför om fem minuter blev det fanimig spring i bena. Hoppade in i en skåpbil och drog till landskrona. Där var det paddeltävling för fulla muggar. Min bror och hans vänner hade anmält sig, sorgligt nog kom dem sist men dem vann iaf på att dricka flest öl! Det blev en trevlig utflykt om inget annat. :) Efter tävlingen droppade dem mig och erre på råå och vi väntade in middag, sen kröp vi ner i sängen och stanna där resten av lördagen. Som Erik sa räcker man är med någon man tycker om så är det skitsamma vad man gör så länge man har varandraoch det vet vi alla att det stämmer. :)

Igår var jag Erik mamma och Stig ute på ekebymöbelaffär och kikade på sängen jag och erik ska ha :D sååå fin. fast måste erkänna att jag har lite beslutsångest nu när jag sett andra sängar och provat madrasser osv, men det är inget konstigt när det gäller mig!

Hade en jättehärlig helg tillsammans med människor jag tycker om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback