sköna måndag..

Fyfan vad god mat vi grilla i lördags, fläskytterfile och flintastek! Till det hade vi ris kokta grönsaker kroketter bearniesås sallad fetaost blablanlabalbaa- haha allllllt :D super gott & bra grillat matte!!!
Vi skulle bada bubbelpool men vi hade för lite vatten i den för den skulle bli varm så det blev inget med det. Efter maten satte vi oss och babblade i några timmar i uterummet, jag fightades med pappalångbens och viftade till en tre gånger så den fick hjärnskakning, oooops!
Sen blev det mys i soffan. Frulle på det? klaaart, kl 11 var det frulle och mys sen hem till helsingborg igen, städa kevins toa tjäna lite pengar, det behövdes!  MYSIG lördag och fett med chill enligt mig.

Idag har jag varit hos doktorn efter jobb och checkat ryggen.. Fick veta att jag typ har SKIT mycket kramp i mina muskler och ska dit om en vecka igen.. Hoppas jag snart blir av med min jäääävla värk! Har precis kommit hem till erik efter ett besök hos natasha :) Känner mig lite seg i ryggen efter allt klämmande men det blir väl att vi pw en runda sen kan jag tänka mig.


Jag och storebror <3


The dinner is served


gymnastik i billeberga!


mys liger :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback