En annorlunda dag på actic..

Igår efter jobb tränade jag och My en sväng! Inne i omklädningsrummet efter vårt ie pass så är där någon som skriker med halvt efterbliven röst "JAG HAR EN SKORPA, JAG MÅSTE HA PLÅSTER PÅ MIN SKORPA!" jag och My kollade på varandra och typ log.

Sen slår jag Erik en signal och vi pratar på var jag ser den här tjejen sitta på golvet knyta sina skor samtidigt som hon stirrar på mig och med samma ton som tidigare gastar "TYST!!" jag tittar på henne och fortsätter mitt samtal varpå jag hör "HÅLL KÄFTEN IDIOT" och då kan jag inte hålla mig för att små skratta, avslutar mitt samtal med pusshej då jag hör henne IGEN "VADÅ PUSSHEJ" då fnittrade jag och My riktigt gott hennes assistent berättat för henne att man inte kan säga vadsom helst till folk då hon skriker "JAG SÄGER VAD JAG TYCKER, HON ÄR JU RÖDHÅRIG!" sen tog hon sitt lilla förstånd och gick ut till gymmet. :D

Kände mig väldigt taskig när jag skrattade men det fanns inte så mkt att göra just i den stunden än att le åt det. förstod ganska snabbt att det inte stod helt rätt till. En ganska söt rolig charmig historia, hon gjorde min dag lite extra glad. Tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback