Midsommarafton..

Jag Erik Chloe David fick skjuts av min mamma ut till Riki för att fira in sommaren :) var ute i bårslöv halv fyra typ! Bakis sen dagen innan men det gick, tio i sex kollar jag på klockan och inser att jag redan är full! Vi drack käka mat osv, sen somnade jag på björnmattan! Vaknar 2 h senare helt nerklottrad, tack som fan lillebror haha. 00.04 tog vi bussen till stan, tappade min mobil på vägen så nu är den ännu mer sprucken, drog runt på stan med ett salladshuve på ena armen och en kuk på andra.. Sjukaste på hela kvällen var nog att jag inte hade några trosor på mig?? Haha ja sjukt rolig och skadad kväll.. Fyllekäka på vägen hem och vaknade 10.00! Tack som fan för en helt vrickad och kul midsommar <3

Igår gick jag Riki och Erik hem till myllz.. Solade på taket och jag smuttade på vin :) var där hela dagen & kvällen myyysigt. Sen somnade vi i soffan i vanlig ordning!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback