Fars dag!..

Vi sov ut idag, så himla skönt för mig som brukar vakna as tidigt. Igår spenderade vi dagen tillsammans ensamma vilket var hur mysigt som helst. My kom förbi en halvtimme och vi bokade nästa veckas träning :) sen återgick jag och Erik till varandra <3

Idag har jag varit ute på Råå och firat stig på fars dag, åt kalkon och umgicks. Sen kom Janne och Erik och hämtade mig. Nu kollar vi film och har kikat lite på vad vi kaaaanske ska göra på nyår :) hoppas verkligen att vi hittar ngn bra hytt, jag vill ha med jacuzzi men förmodligen slutsålt så kanske blir vid ett annat tillfälle! Har åkt oslofärjan en gång innan men då var jag typ tre år så minns inte det..

Idag har jag även skänkt min kära pappa en extra tanke och tänt ett ljus för honom <3 hoppas du har det bra, jag saknar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback