Godkväll!

Skulle ner och träna med My, men hon fixar naglarna hos ngn sjukt jävla seg brud! Förfan nästan 5 h eller typ kanske mer tillochmed..... Så går hon ut och röker emellan osv, riktigt sickt! Så nu hinner inte jag för jag ska ner till Anna och vill komma hem i tid då jag hade kunnat somna redan nu.

Ligger och längtar tills lördag, vi ska ha inflyttningsfest för våra vänner då :) ska bli så kul att samla alla igen, hemma hos oss dessutom! Har redan ångest över vad jag ska välja att ha på mig.. Orkar inte, jag tänker på det alldeles för länge och för mycket Näst nästa fredag ska jag på afterwork med jobb och då tror jag att jag ska ta med mitt visakort på stan en runda för att handla ngt nytt! Jag vill bara använda mina kläder vid ett tillfälle sen kan dem fara och flyga. Förutom favoriterna såklart.

Har hittat vilka skor jag vill ha i vinter.. Men fan kommer få skit dålig lön men måste ju ha ngt varmt på fötterna hmm ja.. Har måååånga måsten nästa månad fler än jag har råd med skulle jag tro. Pengar är fan allt, iallafall hur jag ser på saker och ting!

Min mobil snea för ett tag sedan skickade samma bilder till Elin från fyra olika nummer. Fick svar från
118800 fast jag inte skickat till dem och sen ngn Elsa som min iPhone förmodligen skickat sms till av sig själv eller ngt annat sjukt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback