Nov. 10, 2012

Nu har jag nyktrat till..
Efter min träning igår började jag och Erik pimpla vin vilket innebär redan klockan 16. Vi käka pizza jag vila en timme vi duschade och sen gick vi till Thomas en sväng, verkligen roligt! Inte träffat honom på ett halv år typ.

Jag och Erik gick hem till oss när boxen var slut vid tjugo över tolv, natta baby och hämta min plånbok! Sen inom Möller på väg till stan då jag och David skulle ta samma buss :) mötte upp Elin och Emil på PL sen var det fett ös medvetslös.
Lura en tjej att Emil var singel så hon handlade en jäkla massa dricka till honom som sedan jag och Elin tog del av! Jag hade inte velat vakna upp idag med hennes pengaångest. Men vem vet hon kanske är ekonomiskt oberoende. Fast det talade hennes hår om att så var inte fallet!

Klockan fyra kröp jag ner i sängen och skeda med Erik och mina nycklar, fullt påklädd? När jag vaknade imorse märkte jag att jag tappat mitt bankkort! Eller när jag tänker efter så handlade jag en shot och en cider och sen gick jag bara efter jag gav bartendern kortet.. Smart Natalie! Tappade även min älskade halsduk? Buuuu för köpa en ny.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback