Pad Thai!

Dessa dagarna på jobb har gått aaas fort! I måndags packade jag tomtar typ hela dagen och då rusade dagen förbi. I tisdags stod jag med krille hela dagen och planerade om det skulle bli en zombieinvasion vad vi skulle haft med oss och vart vi skulle tagit oss först. Kan avslöja lite, typ våra vapen hade varit ett samurajsvärd, en armborst och ett gevär med kikarsikte + ljuddämpare! Tror vi hade klarat oss på det faktiskt! Vipps så var tisdagen slut. Igår stod jag och Sophie med varandra hela dagen kollade bilder på massa leksaker vi hade när vi var små och prata prata prata så onsdagen sprang iväg den med!

När Catrin släppt av mig efter jobb och jag ska gå in genom porten märker jag att jag glömt mina nycklar och erre är hos tandläkaren! Ringer Elin i panik då det kändes som Antarktis ute men under tiden ringer Erik och säger han e på väg hem! Vi gick och handla mat på nam jai thai och jag käkade pad thai första gången sen Thailand och det smakade bra tro det eller ej! (Sanne äcklade sig med sån mat i Thai därför ingen kunnat käka den efter det tyyp) haha <3 idag är det redan torsdag helt sjukt! Imorgon ska jag och baby käka fondue :D BIG LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback