CSI..

Var hemma och Linnea i morse och lånade en karta ppiller ;) ringde även min doktor för ny hostmedicin, men kålhuvet skickade aldrig iväg receptet så när jag var där fanns det ingen medicin att hämta ut :/ så får ringa dem imorgon. Hur ska jag klara en natt till utan? Blööö

Sanne följde med mig hem igen från Linnea och vi kollade gossip girl sen kom även My och flabba lite :) tur någon vågar träffa mig när jag är sjuk så jag är inte alldeles ensam haha. Imorse mös jag med min man i vampire diaries, så dagen kunde inte börjat bättre. Om jag hade fått välja själv vad jag skulle varit för varelse på jorden hade jag valt vampyr utan tvekan! Och jag vet att My hade valt samma så hade inte behövt känna mig ensam om den saken :D one day maybe ;)

Nu ska vi se CSI, godkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback