Oct. 14, 2012

Det är alltid så. När jag blir sjuk får jag allt samtidigt, skönt på ett sätt jobbigt på ett. :( 
kommer inte kunna jobba imorgon heller, mina ögon rinner min näsa rinner allt bara rinner hahah
 
Igår var det lördag och jag var sjukt sugen på att dricka samtidigt som jag var sugen på att ligga död i soffan och snyta mig en gång var 15 min.. Vid halv två kom anna upp här och vi kollade breaking bad och mös. Tjugo i sex bestämde jag och erik oss för att åka hem till mina föräldrar och käka! Skönt att slippa laga mat och mysigt att vara hemma :) Balthazar lämnade inte mig en sekund, som han har saknat mig & jag honom :) Behövde inte ens tigga pussar av honom, avbröt när han lekte med att fråga om jag fick en puss så stannade han upp och slicka mig två gånger över munnen. Tillochmed hunden känner till mitt tvångsbeteende att det måste vara jämt. :p <3
Fick en massa fina saker av mamma och dem, två nya mattor en limegrön till hallen och en lila till toan :D Sen fick jag en skyddsängel till mitt halsband och ett kors, hon är så söt min mamma :) <3
 
Vi tog iallafall bussen tillbaka till stan 2106, och traskade upp till Linnea, där alla tjejer typ var utom just Linnea :p Satt och umgicks lite sen var vi hemma vid 23! känner mig som värsta pensionären när jag är sjuk, vill kunna göra exakt som jag vill hela tiden. Palla rätta sig efter hur man mår? eller jo egentligen hah.
 
nu ska jag väcka erik så han kan pyssla om mig ;) puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback