rosfeber..

Försov mig i morse, vaknade 0702 såjävla störigt att göra det dagen på jobb blir helt fucked! 
 
Var hos doktorn idag efter jobb. Har fått hårsäcksinflammation i armhålorna efter jag rakat mig som sedan bara blivit fler och fler. Ringde dit för två veckor sedan för att boka en tid men dem tyckte inte jag behövde det. Så idag när jag vaknade hade jag blivit röd ut längs med halva överarmen.. Han kom iaf fram till att jag hade fått en rejäl inflammation då mina prickar blivit bölder och att jag hade fått rosfeber, så nu ska jag gå på antibiotika SKIT KUL! Sjukt att det ska behöva gå så här långt innan de tar en på allvar.
 
Fick ställa in min träning idag och resten av veckan jävla bajs! Får inte anstränga mig förrän pencillinen börjat verka (2) dagar typ. Detta leder även till att jag inte ska jobba resten av veckan vilket kan vara lite skönt men ändå störigt att vara låst att inte kunna göra saker och ting bara för att man har en sjuk arm.. Tänkte på de personerna som har ett permanent handikapp eller flera och alltid lever med att dem är klara i huvudet och resten av kroppen förutom just där handikappet sitter och inte är kapabla till att göra exakt precis vad dem vill göra när dem vill fy vad hemskt. En stor eloge till dem! Man ska verkligen vara glad över att man är frisk i kroppen och knoppen.
 
Snart kommer mamma och stig och ska tvätta vår toastol med saltsyra eller vad det var och umgås lite sen ska jag och baby kolla SoA :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback