den eller den? den eller den? den eller den?..

Gud vad jag har legat och snarkat och skönt har det varit! Erik väckte mig för en halvtimme sen och då flabba jag som fan över vad jag drömde. Jag var typ ett mc donalds djur (??) som liknade en bebiselefant som var ljus och mörklila randig med en massa piercingar i örat en skit stor bjällra som jag var tvungen att hålla upp med mina händer och som jag skratta, upprepade hela tiden "jag är ett McDonalds djur jag är ett McDonalds djur" Erik och hans skogsmullar till vänner hade målat en massa nagellack över allt på sig själva och jag skulle hjälpa dem att välja ett fint.. Ja sjukt skadad dröm.. Nu ska jag in i drömmarnas värld igen! Imorgon ska jag hänga upp gardiner i hela lgh :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback