Drömma bör man annars dör man..

Sitter jag här i köket och tänker på vad jag drömde inatt.. Den mest osammanhängande drömmen jag nog någonsin drömt..

Jag var i en liten by i Thailand med en grupp människor var av två jag minns, annas mamma och en kvinna jag aldrig sett förr som tydligen fixade mina naglar. Vi gick runt och kollade på olika byggnader och så kommer vi till ett hus med en öppning till en grotta som dörr och givetvis gick vi in där.. Efter många om och men hamnar vi på en viewpoint och det enda man ser är moln som en matta vid våra fötter som sträckte sig hur långt som helst och förstår att vi är flera tusen meter upp i luften. Och då säger ledaren för gruppen att vi ska hoppa och det gör vi, jag kollar runt och försöker se om vi har fallskärmar på oss och ser då snören som hänger ner från midjan på alla och litar på att det är där jag ska dra sen. Men det behövdes aldrig vi var liksom tyngdlösa som i rymden. Jag ser att alla går ner för landning på några klippor och bestämmer mig för att göra likadant. Sitter nu på en 30 cm bred klippa och tittar på de andra. Lägger då märke till att dem sitter på elefanter och fattar att jag också gör det. Världens smalaste elefant. Helt plötsligt kasar jag bakåt och sitter då mellan två pucklar som elefanten har haha helt sinnes.. Efter flygturen och en massa lek i himlen är vi i byn igen då har en av tjejerna fått ngn sjukdom i läppen och då frågar ledaren mig om det är blablabla (minns inte vad den hette :p) sjukdomen hon har fått och jag svarar att det är det och drar fram första hjälpen väskan och börjar tvätta med spritservetter. När jag är klar skriker Yvonne (Annas mamma) att vi måste åka med hon sjuka till helsingborgslasarett så alla på planet till Sverige. Där ska jag tydligen hålla en överraskningsfest för en på mitt jobbs "kusin" för han har precis kommit ut från fängelset (han har aldrig suttit inne) och då bjuder jag med mig hon som fixar mina naglar. På festen blir det sura miner för den här kvinnan är tydligen även kusinens advokat och var inte välkommen. De andra får visa bilder från rättegången när vi sitter där bredvid kusinen och advokaten med lotsas pistoler och hat i blicken och hon blir utkastad från festen. En kille kommer med en chokladkaka som han vill bjuda på och då ser jag att den är misslyckad och säger då att jag ska baka en ny! Sen vaknar jag.. Hahaha


Skriver detta här för att inte glömma och ni får ta del av min hjärna om natten :D


Kommentarer
Postat av: sarah

haha nu har jag läst. kunde ju varit lite längre!? mongo du är asså haha

Svar: Hahahaha :D
välkommen till mitt anus ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback