förhandlat med mig själv..

Det gick bra hos tandläkaren trots en massa tårar och kvidande.. Ska dit i januari igen. Fick en prislista idag wiiiihhoooo not! Om jag ska rotfylla osv så kommer allt som allt hamna på 11500 yeeeaaay! Får börja spara till flabben nu ist för pattarna buuhu :( äsch måste ju fixa mina gaddar jävligt svinigt pris dock! Blöö och bajs

Kollade måtten på sängramen vi ska ha och det visade sig att vi inte kan ha sängen där jag vill ha den.. Typ för hög? Kom igen liksom. Ska ändå flytta sängen dit sålänge kommer vara såå mycket finare. just nu iaf.

Stod och tänkte på jobb idag, och kom fram till att vi har det jävligt bra :) vi tycker om och älskar varandra så barnsligt mycket kan inte ens beskriva. Vi har en lägenhet ett hem vårt hem <3 vi har jobb båda två, vi har ett liv tillsammans och som vi är så jävla glada för! Jag är så glad och tacksam över allt jag har i mitt liv, BIG LOVE TO YOU ALL ESPECIALLY U ERIK ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback