frusna pattar..

Känns som jag måste höja värmen på elementet svin kallt i sovrummet..
Tankarna flödar och jag kan inte sova, inte alls. Jag ligger och tänker på hur jag vill ändra om allt här haha. Vill köpa massa nya saker och få ordning på allt. Mamma och stig var här innan och hängde upp gardiner. Blev lite lamt, men väntar på att dem ska ta med sig sånna häng grejor så man kan ha fler än en längd på stången liksom.. Vill slänga ut sängen i lilla rummet, men den ska snart ut på blocket. Och då vill jag riktigt inreda min walk in closet :D har ännu ett litet "rum" som Erik kan ha sin dator i, tror han gick med på det :D sen köööket, vill typ riva ut allt och in med nytt men vill inte lägga massvis med pengar på en hyreslgh! Ska iaf köpa ett köksbord :p och en MASSSSAAA till.. Mamma kommer hit helgen efter denna och då ska vi ordna till allt och det ser jag fram emot ;) mamma mamma mamma, ja sååå är det haha!

Här kommer en bild på mina naglar som jag lovade för hundra år sedan! Kom på det nyss då jag smsa med amanda och beställde en ny tid på lördag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback