Just chillin..

Jag bara älskar vår soffa! Det är nog den skönaste jag legat i! Såå stor och mjuk och skön. Ligger i den just nu och det känns underbart :)

Efter mitt jobb skjutsade matte mig hem snäll han. Sen kom Sanne och vi drog ner i stan. Hur man bränner 1000 kr på en kvart kallade vi rundan och jag fick med mig två snygga toppar hem :) plus ögonbrynsfärg då min frisör hade gått hem för dagen. Jaa jag fixar mina bryn där jag klipper mig. Lat? Nä det tycker jag inte men färgen håller mycket längre. Brukar alltid ha färg hemma men nu var den slut blabla..

Efter eriks jobb tog vi en lååååååång dusch härligt! Sen började vi kolla lite skilda världar haha en på mitt jobb Angelica heter hon köper boxarna och jag lånar dem, rätt kul att se det igen faktiskt :) sen blev det thamat. Proppmätt och en portion sparad till imorgon eller ngt.. Sen blev det PN på 4.5h.... Urusel jag är! Vaknade iaf 23.30 och då blev det cider och film, twelve holding riktigt grym. Vi störde oss lite på en mini kines som var för mkt men allt faller på plats under filmens gång (vilket det brukar göra) och den är lätt sevärd!

Nu ligger hjärtat och snarkar i sängen och jag ska också krypa ner. Imorgon blir det träning med My och Elin sen brännboll med vännerna :) med massaaa cider och vin! Lär bli en nice dag! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback