Nerbäddad..

Vilken dag, jobbade 07-16 fucking ELLE lyfte ungefär 3 ton i timmen nog normalt.. Sen lagade baby mat. Anna höll mig sällskap när jag åt sen gick vi alla tre ut och geocacha och hittade fyra stycken :) måste sett sjukt weird ut när vi stod mitt i den stora rondellen i stan med tre krumelurer i.. Vilken jävla sport det är att hitta dem ibland alltså! Jag hittade en vid ett stort elskåp som vi letat efter en gång innan, mäktigt nöjda var vi när vi gick därifrån mest jag tror jag :D hahaha. Det är verkligen skit kul, mkt givande eftermiddagsunderhållning!

Erre och jag har kollat på SoA i några timmar och nu ligger vi nerbäddade. Jag är inte så jätte trött så försöker läsa massa på flashback i hopp om att jag snart ska somna.. Men det ska inte vara så svårt när jag delar säng med världens bästa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback