Sömnlöst..

Höll på att somna innan men nu är jag pigg igen.. Kommer inte få ngn sömn i natt känns det som ;/ vi ligger här och vrider på oss i hopp om att vi snart ska somna..

Imorgon ska jag sätta undan ett par lådor och ändra sängen :) får se om det blir snyggare att ha den på det viset jag vill hihi. Ska till tandläkaren imorgon, helt själv dessutom! Hoppas jag slipper rotfylla annars blir jag sextusen kr fattigare och det vill jag ju inte :/ Erik köpte en studded bra till mig innan hoppas den passar :) och hoppas de snart skickar iväg mina boots, vill ha dem NU!

Tända ljus får en att känna sig harmonisk och rofylld hoppas jag känner mig trött snart med.

Ska träna imorgon också måste sätta lite fart på figuren ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback