spiders I don't like u..

Känner mig fett duktig idag, tränade efter jobb med elin sprang och sprang och sprang sen lite rumpa rygg och mage på det :)

Jag lagade mat efter, det blev korvstroganoff :/ jag gillar inte korv men ibland får man vika sig för sin käraste :p haha sen dusch och promenad med Anna på det :) hon är en så himla mysig och bra vän och jag älskar henne så himla mycket hon är precis så som en vän ska vara :) Vi finns alltid där för varandra för att prata eller bara lyssna <3 annababyboll.

Jag och Erik var nyss ute och cacha lite men utan resultat :( måste göra det tidigare så det inte blir samma visa att det är mörkt kryp och skit osv :p jag ska hitta den imorgon!


Kommentarer
Postat av: ddddd

vad är geocaching? :p

Svar: Läs och lär :D
http://www.geocaching.se/?page=contentpages/gcsewhatis
välkommen till mitt anus ;D

2012-09-04 @ 22:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback