sugen..

Igår efter träningen mötte jag upp Erik och vi gick upp till viskängen för Brännboll och kubbspel och cider och ööööl. Vi drack spelade i olika lag, till en början var det bara jag matte Mats Erik lillebror Anna :) sen trilla en efter en dit. Skit kul hade vi och runt 18 var vi hemma hos mig och erik jag hoppade in i duschen och vi draaack ännu mer. Efter ett tag kom Elin Emil och Sophie och kl 21 åkte vi ner till folkets hamn för att ta emot bob hund var där i drygt 10 minuter sen tog jag Erik och Riki taxi hem igen. Vi hade inte käkat och var ganska bra på det då vi började dricka 13.00 huehue.. Käkade pizza sen somnade vi alla tre i soffan! Vaknade 2 och upptäcker att vi sovit en hel del och bestämmer oss för att fortsätta med det :p

Nu ligger vi och käkar rostemackor i vår stora sköna soffa och kollar skilda världar. Idag blir det soffhäng på hög nivå vilket känns hur gott som helst, kanske geocaching i eftermiddag! SMEEEK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback