svett..

Ligger och mår sådär.. Gick hem från jobb kl 14 för kände mig febrig och har kallsvettats hela dagen :(

Helgen har varit bra, mycket bra. I fredags chilla vi skönt som fan! I lördags gick vi och käka frulle på hotel horisont där även Max och Anna var skit mysigt och gott :) tjugo över tio drog jag till Amanda och fixa till mina naglar, skulle göra spetsiga nails men Amanda tyckte inte det skulle passa mitt jobb då dem är jäkligt lätta att bryta. Men näääästa gång fanimej! Sen på kvällen var vi på Catrins överraskningsfest och efter det en runda hos mats. :) myyyyspys.

Drog ut en runda på väla innan festen i lördags och köpte två par brallor, de nedan och ett par likadana fast med lite färg och en myysig tröja! Budgethandla är kul :) jag och erik ska till ikea imorgon och handla en jeeeevla massa saker sen käka på oasen och fira matte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback