24 April

fyfan vad jag vill handla upp hela internet!! sitter här och klickar och klickar. Kan ju handla skit mkt med min FETA lön haahaha, frågade erik om inte han kunde köpa ett par skor till mig har hittat två som jag bara MÅSTE HA! längtar till kells kommer hem från LA då hon kommer ha med sig massaaaa skor till mig som jag beställt platåå platåå platååå! har hittat säkert 15 par byxor jag vill ha denna månaden och 200 tröjor!? vad gör man när man är fattig? rånar en bank. åååååh det kliar i mina fingrar jag vill ha AALLLLTT..

så jobbigt vi ska till ullared nu på måndag också? vill hellre spendera vartenda öre på internet hmmmm .... annars får vi helt enkelt leva på nudlar så jag kan handla vad jag vill. dör lite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback