Apr. 06, 2013

Vad fan ska vi käka idag? Ingen aning, inte ens en liten idé.. Hade varit gott med flärre men då ska jag tina skiten & klockan är ändå 19.. Så det pallar jag inte. Igår var jag och My på sexparty, hur trevligt och kul som helst!

Det är ganska kul när man tänker på hur mycket andra folk engagerar sig i ens liv och gör allt för att få en nys om saker och ting. Man själv tittar bara på medan de skämmer ut sig och att förnedra sig själva är dem bäst på. Helt ärligt så måååste dem ju vara medvetna om hur pinsamma dem är? Weeell nu får jag hitta på ng i köket så vi inte svälter! PUSS ;)


Kommentarer
Postat av:

Alltså nä detta är inte okej. Sluta ha så höga tankar om dig själv för helvete! Folk läser endast din blogg för att gå in och kolla på hur ful du är och för att håna dig. Du ser ut som en 40 år gammal och sleten pundare. När folk hör ditt namn gör dom kräkljudningar efteråt. Du är känd för din look så att säga ;)Du är en looser, med en looser pojkvän och ett loser liv. GLHF IN LIFE!

2013-04-07 @ 10:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback