Godmorgon!

Vaknade med lite halsont, hoppas det bara är som jag är torr så det går över! :)

Vilka sköna dagar det varit, mysigt väder och fint sällskap! Jag och Örjan gick till min kusin på drottninghög i söndags och va där och mös sen skjutsade Natasha öjje hem och då drog vi till Fredrikdalsmuseet med mormor ilaz och Vanja :) så himla mysigt och varmt och skönt. När jag sen kom hem stack jag och öjje och mötte Elin för en pw sen blev det Bingolotto & 100kr rikare :)

I måndags jobba jag halv 9 - 13, mysigt.. Och igår stack jag till mammas jobb och fick ingredienser till ett knäcke som jag ska göra idag :D sen kom
Elin och Michelle och hämta mig vi plockade upp Ina och sen körde vi hem till rasta :) drog ut på en 6km pw sen tillbaka till stan igen :) fixade med Örjans papper så nu är han vår, sen åkte jag och My hem till Jenny och mös :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback