m&m flyttar!

Igår morse drog jag till Amanda så jag fick nya fina naglar love it :D sen skulle jag hjälpa Michelle och matte att flytta så jag drog till deras gamla lgh men där var ingen, Michelle hade inte kommit ännu så jag ställde mig vid walles och vänta! Helt plötsligt stannar en bil och i den sitter Mats och vinkar lite fint så jag hoppar in stänger dörren och sätter på mig bältet och började berätta ngt sen ser jag på Mats så jävla förvirrad han var och så säger han - eeh ska jag köra dig någonstans? Och jag bara - eeh ja eller ska du inte det? HAHAHAHAHA slutade med att skjutsade mig men så jävla lökigt trodde dem hade skickat maaats ju haha

När vi flyttat klart började vi dricka öööl vet inte vad klockan va men jag och Andy tog iallafall taxi till högaborg kvart över elva! Då hade jag redan hunnit vara full och bli nykter (y)

Om en timme ska vi flyttstäda deras lgh och det ser vi fram emot.. Eller


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback