Örjan!

Igår hämtade jag och Ida Örjan och jag måste säga att det var lite jobbigt att hämta honom från hans husse och gå därifrån. Men han vart ju tvungen att hitta ett nytt hem till honom men jag led verkligen med honom :( sen stack vi till arken zoo och handlade lite godis till honom och viggo :) 
Sen var det full rulle på Örjan hela eftermiddagen, Ska lära honom att inte bita i händerna vilket han gör konstant! 
 
Verkar som han trivs, piper inte sover leker äter som en valp brukar göra haha :) han är så söt så man smälter!
Snart kommer madde på lunch sen ska elin titta förbi. kl 19 ska jag och kajsa på spinning så det är en full dag idag, hha! :) snart ska jag och Örjan ut på en liten kissrunda smooodiiiee :)) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback