Proppmätt!!

Varit hos min familj och käkat söndagsmiddag idag :) skönt att slippa laga mat, dock är jag sjukt mätt vilket är fett oskönt.

Ser fram emot att jobba imorgon, ser mindre fram emot att jag ska jobba till nästa söndag...... Imorgon ska jag hälsa på min kära kusin Natasha, hon har opererat sin lilla fot. Stackars liten, ska komma med lite energi :)

Sen hoppas jag på träning på kvällen :) Asså vi har fan den vackraste lilla varelsen i vårt hem. Klämma sönder honom så söt han är. Man tycker ju alltid att ens egna är vackrast, men helt allvarligt så kan det fan inte finnas någon som tycker att Örjan är ful. Och gör någon det så ljuger dem för sig själva haha. Helt underbar är han.. Blablabla ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback