Leg day

Sjukt att jag känner av träningsvärken redan. Jag och Babe var och tränade idag :) körde som fan, spagetti ben.. Blir träning två dagar i rad så imorgon kör jag överkroppen :) känns sjukt bra att styrketräna, dock känner man sig jävligt svag med sina lätta vikter men det går framåt :D sjukt nice att både Benjamin och Erik har träningskort på samma ställe som jag så kan vi träna & vara svaga tsm ;) hahahaha

Annars har jag bara pluggat hela dagen. Är så trött på engelskan så jag vill spy. Ligger lite efter då jag inte fått mina böcker i tid och för att jag varje gång har somnat när jag ska läsa olika texter. Men imorgon ska det lämnas in, får se om jag fixar det :p borde klara det då jag haft 10 dagar på mig egentligen men nu är det som det är. Bara till att bita ihop. Fast jag egentligen känner för att bryta ihop och gå under jorden till nästa år. Hahahah

Såg nyss film, gravity! Lätt sevärd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback