Feb. 17, 2013

Jag missade min tid hos tandläkaren i januari så fick jag räkning på 1685kr som jag fick betala.. Tyckte det var konstigt att jag inte fick sms dagen innan att jag skulle vara där osv, då jag vet jag har bytat till mitt nya nummer.. Bokade den tiden för ett halvår sedan och den lappen är borta sedan länge..

Sen i torsdags så åkte jag dit för skulle vara där 10 så kommer en och ropar mitt namn så går jag fram i luckan och då säger hon att tandläkaren är sjuk och att dem försökt få tag på mig. Det visade sig att de hade fel nr pga att den som skrivit in det skrivit en siffra fel och så säger hon i luckan "sms är ju bara en extra tjänst" men jag menar hade jag fått sms i januari hade jag ju inte missat tiden? Men iallafall jag går ut därifrån två tandborstar rikare.. Stig blev fly förbannad och menade på att jag inte ska betala den räkningen vilket jag redan har gjort och ringde dit. Så nästa gång jag är där så drar dem av 1685kr av summan vilket är jävligt gött då det nog kommer kosta några tusen :) slutet gott allting gott!

Kom hem från mormor för en timme sedan sen har jag vikt tvätt och käkat frukost, senare kommer Michelle och ikväll blir det soffhäng!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback