På promenad genom stan

Igår var vi hemma hos min älskade storebror och Ida och käka frulle med min älskade familj :) <3

Vid sex stack vi ner i stan med My och sebbe för att kolla hur drömljus var. Jag hade nog för höga förväntningar och blev fett besviken.. Vid tio kom Michelle hit och vi öppna en flaska vin, sen en box :) hade jätte kul i mitt kök pch tiden bara rusade iväg. Imorse följde Michelle med mig för att göra cellprov sen käka vi frukost och kollade på
90210. Klockan ett tog vi båten över och hämtade pengar till Michelle sen mådde vi båda illa hela vägen från dk hem :s handlade subway sen kröp vi ner i min soffa för att käka. Vaknade för 20 minuter sen och märker att Michelle har gått hem och Erik är på väg till mc Donalds hahahah ja bakis måndag så what to do :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback