Working nine to five

Jag och Erik har handlat och handlat och handlat :) köpte en ljusstake som jag hade innan men den gick i sönder, så ställer jag den på bordet och ser hur fucking sne den är .. Störigt!! Måste byta den! Handlade lite nya kuddar till sängen också :) kan aldrig bli för mycket :D så fint! Måste ha några till, men får köpa nya då och då så känns det inte som man gör av med så mycket pengar ;)

Blev ett par jeans och solglasögon rikare :) köpte även en ny chillifilt, ett par skor och en handskulptur ✌

När vi var på Ikea så ringde en förskola som jag lämnat mitt nummer till så dit ska jag och jobba imorgon, ska bli spännande!! Är så jäääääävla nervös så det är sjukt, men det släpper väl så fort jag kommer dit eller ngt :) ska vara där 9-16.30 så ändå lite klirr i kassan! Kan ju hoppas att jag får fler tider efter imorgon :)) röv vad skakig jag blir när jag tänker på det haha wish me luck! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback