Dina andetag

Ligger i sängen, Erik ligger och sover tätt intill mig :)

Efter vi käkat middag så kom My på besök. Vi körde styrketräning i vårt kök, gick sjukt smidigt (?) haha sen såg vi på Looper och käka baconchips. Filmen var typ sjukt flummig och hade riktigt dåligt slut. Näe ingen höjdare faktiskt, kändes som att den varade i en evighet dessutom.

Fan vad rädd jag e för mörkret! Kollar fortfarande undersängen i garderober osv så ingen är där. Tanken brukar slå mig ofta, att om där är ngn vafan gör jag då? Fast jag e rädd måste jag alltid ha helt släckt när jag ska sova. Det som är mest läskigt är att man inte ser när det är mörkt och jag kan ju inte kontrollera det jag inte ser. Att jag är rädd skyller jag på mitt kontrollbehov.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback